Χριστουγεννιάτικος στολισμός στην τάξη μας!
Με πολλή χαρά, ενθουσιασμό και δημιουργική διάθεση στολίσαμε την τάξη μας για τα Χριστούγεννα! Οι μαθητές όλων των τάξεων συνεργάστηκαν, κρέμασαν στολίδια, τοποθέτησαν χριστουγεννιάτικες κατασκευές και γέμισαν τον χώρο με χρώματα, λάμψη και γιορτινή ατμόσφαιρα.
Ξεχωριστή στιγμή ήταν η τοποθέτηση του αστεριού στην κορυφή του χριστουγεννιάτικου δέντρου από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης. Με αυτόν τον συμβολικό τρόπο ολοκληρώθηκε ο στολισμός και το δέντρο μας έλαμψε ακόμα περισσότερο!
Η τάξη μας μεταμορφώθηκε σε μια ζεστή χριστουγεννιάτικη γωνιά, γεμάτη χαμόγελα, συνεργασία και το πνεύμα των γιορτών. Ευχόμαστε σε όλους καλά Χριστούγεννα και μια νέα χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη και όμορφες στιγμές! 🎄⭐✨
