«Όχι στη Βία – Ναι στον Σεβασμό και την Ισότητα»
Το σχολείο μας συμμετείχε σε δράση του Δήμου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών. Οι μαθητές συνεργάστηκαν και δημιούργησαν μια μεγάλη ομαδική αφίσα με τίτλο «Όχι στη Βία – Ναι στον Σεβασμό και την Ισότητα».
Μέσα από συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων, τα παιδιά προβληματίστηκαν για τη σημασία του σεβασμού, της ισότητας και της αποδοχής του άλλου. Στη συνέχεια, αποτύπωσαν τις σκέψεις και τα μηνύματά τους στην αφίσα, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα κατά κάθε μορφής βίας και υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Η συμμετοχή μας στη δράση αυτή έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να ευαισθητοποιηθούν γύρω από ένα σημαντικό κοινωνικό ζήτημα και να κατανοήσουν ότι ο σεβασμός, η ισότητα και η αλληλεγγύη αποτελούν θεμελιώδεις αξίες για μια δίκαιη και ειρηνική κοινωνία.

